Ziarul

marți, 10 mai 2011

O, MINUNE!

     Din dragoste pentru ei astăzi am avut speranța realizării unei minuni. Și ei, bunii mei Prieteni, au fost mijlocitorii rugăciunii mele către Dumnezeu.
Când am văzut 150 de oameni înghesuiți în sala de ședințe dorind ceva am crezut că pășesc într-o lume ireală în care puteai doar să visezi, dar nu am uitat CĂ TREBUIA SĂ MĂ TITULARIZEZ, neapărat, așa cum am spus ca ultima șansă.
După acest șoc am primit o mică recompensă , un număr de posturi scrise pe tablă rămase de ieri de la ședința educatoarelor, posturi lăsate de persoane care au trecut de pe învățători pe educatoare.
Până la ora 2 am trăit îcordată la maxim, în așteptare,  să îmi vină rândul, trebuie să recunosc că nu am vrut să plec acasă fără post, dar m-am zbuciumat teribil să îl prind.
E adevărat că nu toți din cei prezenți  și-au atins scopul:
1. să obțină un post în comuna unde erau titulari sau oraș
2. să obțină un post în comuna sau orașul unde aveau domiciliul
3. să obțină un post în apropierea de domiciliu.
Aceasta a fost ordinea criteriilor și evident am întrat în seria a treia, fără a omite că primii 27 învățători au intrat în sală înainte de noi la restrângere și au luat tot ce a fost mai bun.
Ce m-a ținut trează, vie, cu speranță? Credința că din înalt Domnul a ales și pentru mine un post potrivit mie.
Când s-a ajuns la mine , o parte importantă dintre colegi renunțase și ieșise din sală, mai erau câteva posturi, doar 2 pe 4 ani navetabile din Bacau, ambele rămase de la schimbul de ieri învățători-educatoare.  Am avut de ales dintre ele, dar înainte să pun piciorul pe scena comisiei mai erau 8 persoane înaintea mea. Doamne, cât m-am mai chinuit! Și totuși ceva s-a întâmplat că nici una nu a mai luat post, renunțase.
Și de astăzi din mila Domnului , cu voia Lui sunt titulară în județul Bacău, Școala cu clasele I-VIII Roșiori. Sunt 6 sate în comună , sper ca la școala unde voi fi să pot face naveta cu microbuzul până sau măcar aproape de școală, mai sper că mai este directoare acea doamnă bună de care îmi vorbea o colegă în sală și mai sper că naveta se va deconta în acea comună așa cum s-a decontat și anul acesta, și sper că toate celelalte detalii se vor așeza liniștit și potrivit mie.  
Cred că ceea ce a ales astăzi Dumnezeu pentru mine nu este întâmplător, o localitate la 31, 6 km de Bacău în drumul spre Traian, spre N județului la granița cu județul Neamț. Oamenii ținuturilor sunt ortodocși.
Le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost aproape în sală sau la distanță, le mulțumesc dragilor sfinți, îngerașului meu păzitor, Măicuței Domnului pentru ruga lor, Îi mulțumesc Lui Dumnezeu că s-a îndurat de mine și a creat această minune!
Faptul că am reușit să mă titularizez pe un post navetabil, într-o localitate ortodoxă, că postul s-a eliberat cu o zi înainte, că ședința învățătorilor a fost ultima după ce colegi învățători au migrat către alte specializări, toate astea și altele au fost rânduite din timp și create pentru această minune.


3 comentarii:

  1. Ma bucur tare mult pt tine. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Duta, ma bucur mult pentru tine!
    Oricum ar fi scoala,colegii sau directorul stiu ca o sa fie de 1000 de ori mai bine decat la noi. Omul sfinteste locul...
    De baut, cand bem pentru reusita?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că vă bucurați pentru mine! E mare lucru! Vă mulțumesc doamnelor cu inițiala C! Am băut bere fără alcool că sunt dezidratată după atâtea ore ...vreți și voi?

    RăspundețiȘtergere