Ziarul

joi, 5 mai 2011

Maică dulce a vieții mele

O, Maică dulce a vieții mele,
Spre Tine ochii mei privesc;
Dintr-ale lumii valuri grele,
Pe Tine, Maică, te doresc.

Întru necazuri ne-ncetate,
În griji și lacrimi eu mă frâng;
Rănit de patimi și păcate,
Privesc la cer cu dor și plâng.

În cer un Tată blând mă cheamă,
În cer e scumpul meu Iisus;
În cer ești Tu, iubită Mamă,
Și locul meu e în ceruri sus.

În cer m-așteaptă sfinții îngeri ,
M-așteaptă ceata drepților;
Iar eu în valea cea de plângeri,
Petrec străin și călător.

Primejdii multe mă-mpresoară,
Ispitele mă strâmtoresc;
Tu ești nădejdea mea, Fecioară,
Spre Tine ochii mei privesc.

Din zori de zi și până-n seară,
Trăind-murind te voi chema:
Nu mă lăsa, Maică Fecioară,
Scăparea mea nu mă lăsa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu