Ziarul

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Mai vechi și mai nou prin bucătărie


Pisica nu a vrut să gătească :) așa că m-am apucat eu...


                   Omletă cu caș și cartofi prăjiți dați în prealabil prin răzătoare și salatăă
              
Ciorbița și cu urzici                                                         Grătărelul de pasăre

                                 
Aici am gătit înainte de săptămâna patimilor. Pe masă sunt ciorbă de pui cu grătar de pui, mămăliguță cu brânză.

Ciupercuțe cu cartofi
Ciorbica 

 Conopidă cu cartofi
Produsul final

Amestec de legume
Aici e seria mâncărurilor din Săptămâna Mare
 

 Grătarul de pui, friptura de miel, ceva din masa de Paște


                                                             Cele 2 ouă speciale de la elevi și florile                                                                                            
    Florile înveselesc casa



Ridichea vioaie


                              


                  
                 Puțină brânzică de vaci și pulpița de iepure
Un decor relaxant

3 comentarii:

  1. dutico, nu pot sa nu remarc ornamentul falic din ridichi. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu m-am gândit la asta , dar fiecare vede în felul lui:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) stiu ca nu te-ai gindit la asta. ;))

    RăspundețiȘtergere