Ziarul

duminică, 10 aprilie 2011

Mă doare

        Mă doare când respir și nu găsesc
        Lumina în orice om din calea mea,
        Mă doare când și ieri și azi devin
        Zile pierdute din scumpul meu univers,
        Mă doare când nu pot prețui
        Doi ochi vicleni ai răului neînvins,
        Nu pot să urlu cât mă doare
        Și nu cârtesc de sumbrul adevăr
        Am doar puterea să zic:„Doamne, Iisuse...”
        Eu CRED și când lupta e prea grea
        CER îndurare pentru cel/cea pieduți
        TE ROG din mila Ta să-mi dai
        Bucuria invaziei Luminii
        În ființa mea și în cei pierduți
        TE AM cu mine minune infinită
        Șterge-mi durerea asta grea
        Și dăruiește-le și lor din Tine
        Pentru a TE AVEA.


                                                                                                 9 aprilie 2011
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu