Ziarul

miercuri, 9 mai 2012

Minunea din acest mai

    În ultimii ani evenimente speciale au avut loc în viața mea pe care le-am numit minuni căci ele se întâmplă o dată în viață și sunt rod al rugăciunii, al așteptării, al împlinirii divine. Acum 2 ani pe 7 mai am obținut gradul 1, acum un an pe 10 mai pretransferul, anul acesta începand cu 7 mai s-a întâmplat o altă împlinire legată de soțul meu, împlinire pe care o aștept de ani mulți, în spatele ei s-a ascuns multă răbdare și rugăciunea.
    Vă mulțumesc dragii mei prieteni din ceruri că nu m-ați uitat, că rugăciunea mea veche și lacrima uitată într-un colț de suflet și-au primit mângâiere, că MINUNEA aceasta îmi zguduie ființa și e atât de necesară mai ales acum când vine Matei, le mulțumesc tuturor, în mod special Sf. M. Mc. Gheorghe, Prea Cuviosului Părinte Arsenie Boca, Măicuței Domnului și Celui ce a creat cerul și pământul și a împlinit ruga mea și ruga sființiilor.

4 comentarii:

  1. Felicitări pentru reuşite. Spor şi răbdare în cele ce vin. Cu ajutorul Celui de sus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti ajute Dumnezeu in tot ce ti-ai propus.
    Ma bucur sa aud ca te simti bine si ca ai inceput sa mananci.Acum poti face vizite fara sa-ti mai fie rau.
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere