Ziarul

joi, 10 mai 2012

„Două milioane de kilometri în căutarea Adevărului”, Klaus Kenneth (1)


Cu un an în urmă vă vorbeam despre această carte pe care am cunoscut-o prin cuvintele Părintelui Pleșcău de la Biserica Sf. Dumitru din Bacău, m-a impresionat atât de mult modul dânsului de prezentare încât mi-am dorit imediat să o cumpăr. Nu am găsit-o atunci, ci pe 6 mai 2012 în mod întâmplător sau poate nu la Biserica Sf. Precista după Sf. Liturghie.
   Omul acesta, autorul și eroul cărții în același timp, a avut o viață atât de dură , de mizeră încât citirea cărții te șochează în prima parte a ei , te face să crezi că nu este om, poate o brută, această primă parte se intitulează „Născut pentru ură”, apoi partea a doua vine să elibereze bruta pentru „Născut din nou pentru dragoste”. Aștept cu nerăbdare să ajung cu cititul la partea a doua , să simt drumul acesta frumos spre Lumină. Sunt multe de spus și sper să mai am ocazia să prezint cartea, v-o recomand cu căldură, de dragul Celui ce nu ne lasă să pierim oricât de păcătoși am fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu