Ziarul

marți, 25 decembrie 2012

Pruncul Sfânt S-a Născut!

     S-a Născut Pruncul Sfânt! Slăviți-l!
     E Crăciunul, e primul Crăciun special din viața mea! Lângă mine e un copil special, copilul meu! A adormit și mă lasă astfel să înșir aceste gânduri ce le desprind cu emoție și căldură din sufletul meu sensibil. Mateuța e darul minunat ce l-am primit și pentru Crăciun , e o făptură ce-mi umple viața și mă face să uit de tot ce-i greu, de tot ce-i murdar și nedrept pe acest pământ. Pruncii sunt daruri speciale și nu întâmplări . Și astfel mă întorc cu gândul la Pruncul Iisus ce S-a născut într-o iesle , cel care a crescut și a trăit printre oameni cu un singur scop - mântuirea noastră. Având acest model de Prunc mă rog ca pruncul de lângă mine să crească mare și sănătos , să aibă mereu ca scop , scopul divin - mântuirea și când spun asta însumez toate dorințele unei mame ce luptă pentru mântuire, să poarte mereu în gând , în suflet, în fapte și cuvânt credința Pruncului Sfânt. 











Crăciun binecuvântat!

3 comentarii:

  1. Cat e de frumoasa!!!! Sa va traiasca! Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea .
    Doamne ajuta si Craciun Binecuvantat !
    Are un nume splendid!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumoasă Crăciunița noastră așa cum ai sesizat. Mulțumim frumos de urări! Știu că-ți place numele MAtei, mi-ai spus odată k ai vrea sa-l pui fiului tău când va fi să fie. Doamne ajută să se împlinească și pentru tine !

      Ștergere