Ziarul

luni, 31 decembrie 2012

Anul 2012 (2)

    Suntem în ziua dintre 2 ani, dintre bilanțul celui trecut și speranța celui viitor. Vă urez dragii mei „LA MULȚI ANI” cu sănătate, cu multe realizări, cu vise împlinite și dacă aveți ocazia să mergeți în bisericile noastre să spuneți și pentru noi o rugăciune la cumpăna dintre ani, eu nu știu dacă voi putea merge, în ultimii 3 ani mergeam la rugăciunea de mulțumire și apoi la artificii, acum trebuie să am grijă de Mateuța. Pentru cei care nu pot merge vă recomand să citiți „Acatist de mulțumire „Slavă lui Dumnezeu pentru toate” , rugăciune pe care am descoperit-o fix anul trecut pe 31 decembrie la Catedrala Nouă și pe care mi-am cumpărat-o în acea zi. Acolo , la Catedrală, am auzit-o și m-a impresionat. 
     Voi continua cu bilanțul anului ce astăzi se încheie:
 Iulie 2012 acasă în concediu
August 2012 ne pregătim de naștere plimbându-ne ușor prin parc

 Septembrie 2012 a venit pe lume puiul de om 
 Octombrie 2012 noi 3


Noiembrie 2012 crește prințesa
Decembrie 2012 sărbători alături de brăduț.

6 comentarii:

  1. La multi ani, draga mea Mihaela! Sa va fie bine in anul ce vine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa ai parte de un an cat mai reusit si plin de impliniri, alaturi de Mateea si Florin.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Vă doresc și vouă un an bun! La mulți ani!

      Ștergere
  3. La multi ani cu sanatate, rabdare si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, dragă Ana! Să ai un an bun pe toate planurile! La mulți ani!

      Ștergere