Ziarul

luni, 22 octombrie 2012

Noutățile toamnei 2012

  E toamnă demult...am uitat asta... am uitat să mă plimb prin covorul de frunze ruginii din parc, să culeg bogățiile toamnei, să simt toamna cu adevărat...de fapt nu am uitat ...am primit în dar o altă bogăție de toamnă, specială și unică care mi-a furat timpul și  pe care o pun în prim planul noutăților. 

 

Mateea în a 6 a săptămână de viață







   Odată cu aceată noutate de preț au apărut prin casă tot felul de lucruri care nu existau înainte: pătucul, băliuța și suportul ei, sterilizator, biberoane, suzete, premergător, cărucior etc Nu am timpul necesar, dar poate voi mai reveni sa vă arăt cât de atractivă e o suzetă sau cât de ușor se poate administra un medicament  pentru bebeluși cu o pipetă cu pompiță, medicament cu gust de portocală, pe vremea mea trebuia să înghit pastile amare  sau cât de eficentă este o păturică absorbantă, nu mai vorbesc de baxul de pampers care se termină foarte repede. Am cumpărat și lucruri pe care le-am folosit foarte puțin, de exemplu pompa de sân cilindrică 2 zile . Am cumpărat și lucruri extrem de necesare : pompițele - aspiratoarele nazale, termometrele digitale de corp , de baie. Chiar ar fi interesant să găsesc timpul necesar să fac poze cu aceste obiecte și să postez ca să am amintire peste ani. 

 Pătucul și căruciorul

 Sterilizatorul de biberoane, tetine, suzete
Și o legumă de toamnă în varianta mov

2 comentarii:

  1. Mateea este o bombonica dulce de tot.Sa va traiasca si sa va bucurati de ea.Pup obrajorii dolofani!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) te pupă și ea! Acusica imi va cere papita buna de la tine de pe blog

    RăspundețiȘtergere