Ziarul

miercuri, 26 septembrie 2012

Sunt MAMĂ!

    Nu am avut nici timpul , nici dispoziția necesară să scriu din experiențele ultimelor 2 săptămâni. Nici acum nu o să povestesc cele bune sau cele rele, le voi prezenta la un moment potrivit. Vreau să precizez că Mateea s-a născut printr-o operație de cezariană vineri, 14 septembrie 2012, așa cum mi-am dorit în timpul Sf. Liturghii, la 10, 20, având 53 cm și 3, 600 g.
    Spre surprinderea mea , soțul meu mi-a zis că are o fată foarte frumoasă și nu e vineție și urâtă ca și bebelușii care se nasc. În traducere liberă , tati m-a plăcut de la început și nu a lăsat să treacă „măcar 2 săptămâni ” ca să pună mâna pe mine că sunt foarte mică și fragilă. Și, în general, cine a văzut-o a plăcut-o și nu spun asta că e copilul meu , ci că părerea mea este că fiecare bebeluș are un farmec aparte.
     Am să las câteva imagini să vorbească despre primele zile de viață ale Mateei:
                                                     Cu tati

Cu mami




 Și creștem
 

12 comentarii:

  1. Doamne,ce mult ma bucur ca impartasesti cu noi momentele acestea.Ti-am urmarit postarile pe perioada sarcinii,stiu cat de greu ti-a fost cu greturile si altele,dar acum mi-au dat lacrimile de emotii cand am vazut micuta,frumoasa si delicata fiinta.
    Sa de-a Domnul ca Mateea sa fie sanaoasa si sa creasca mare alaturi de parintii ei iubitori.
    Multa sanatate!
    Pupici multi si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea .
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări!
    Să vă trăiască, să vă bucuraţi de ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. O minune pe care o asteptai si o doreai s-a implinit. Slava Domnului pentru lucrarea Sa. Multa sanatate, fericire si impliniri intregii familii!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Magda, si va doresc la toti 3 multa sanatate si fericire. Si multa rabdare, ca o sa aveti nevoie. :))
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet pentru caldele urari! Asa este trebuie multa rabdare, mai ales pentru mami. :)
    Va doresc si voua care formati tot un grup de 3 numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooooooooo,nu am trecut pe aici at e de fdemult! Cat e de frumoasa!!!! Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea .
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere