Ziarul

sâmbătă, 8 septembrie 2012

De ziua Măicuței

    Prea Sfântă Născătoare ,
    A Domnului Hristos,
    Cu multă bucurie
    Noi Te slăvim frumos.

   Tu ești o rază sfântă,
    Ești un mărgăritar
    Tu ești o floare scumpă
    Tu ești un mare dar.

   Un dar am primit și eu în burtică acum 9 luni și numele ei chiar așa se traduce „dar, dar de la Dumnezeu”. Pe parcursul acestei etape mi-ai fost alături Maică Fecioară și ne-ai ocrotit pe amândouă în momentele grele. Ultimele 3 săptămâni au fost pline de durere, cu momente chiar insuportabile, eu realizez că prin rugăciunile Tale îmi găsesc alinarea și că peste câteva zile această etapă se va termina cu bine. Va urma o altă etapă destul de grea și ea, prin care va trebui să trec printr-o operație , să am puterea și răbdarea să le îndur pe toate și în același timp să am grijă de bebelușul meu. Te rog Măicuță Sfântă să ai grijă de mine și de Mateea, să nasc acest prunc „viu și sănătos” și știi rugăciunea mea fierbinte că dincolo de orice lucru bun pe care mi-l doresc pentru fiica mea, mai presus de orice vreau să vă iubească pe voi, bunii mei prieteni din ceruri, să vă urmeze toată viața , să fie un dar divin binecuvântat, un om credincios - un model de viață creștină. Te rog , ajută-ne! Amin

2 comentarii: