Ziarul

miercuri, 22 august 2012

Eu vara nu dorm:)

    Daaaa.....toată lumea zice asta în vara aceasta, eu din cauza sarcinii și a căldurii și voi ceilalți fiecare vă știți motivele...
   Nu prea mă laud cu nimik, doar că am o burtik bomboasă care îmi dă bătăi de cap dealtfel, nu dau randament nici fizic, nici intelectual și ca să nu rămână gol blogul m-am gândit să mai pun niște foto cu mâncareeeeeeeeeeeeeeee :)))) căci asta e preocuparea mea principală: să mănânc, nici nu vă spun câte kg am :)

 Fripturica de găină în sos de ceapă și roșii.
Câteva roșii speciale din seră

 Pilaf de legume cu piept de găină
Mâncărică de pui cu legume





Pârjoluțe de vită
Pârjoluțe în ciulama cu ciuperci
                                                       și brânză de vaci



  Șnițel de pui
  Ardei copți pe care eu îi pap
               cu ulei și oțet


Un desert plăcut

 Cartofi natur

 O omletă cu legume și brânză de vaci
Răcitură de găină
 Salată de vinete cu maioneză, cu semințe, fără semințe
Roșii de seră

 Un compot de prune
Vinete prăjite

 Ardei copți în sos alb din smântână
Cartofi prăjiți

 Grătar din carne de vițel
Și combinația: ardei în sos alb, grătar, cartofi prăjiți, brânză de vaci


 Varză de post cu soia și mâncărică de roșii
Icre pane
 Ghiveci cu cartofi și legume
Friptură de pui și cârnăciori din carne de vită și oaie


 O sălătucă bună
Ardei umpluți de post cu soia
 Ardei umpluți de post fără soia
Pârjoluțele de post


 Conopidă prăjită
Și combinația : pârjoluțe și conopidă



Mâncărică de inimioare și pipote cu ceapă
Să nu credeți k asta  e tot ce-am gătit în vara aceasta, am surprins doar câteva momente.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Când nu o să mai pot găti (în perioada de dinainte, dar mai ales după cezariană) vin la tine să pap căci tu gătești bine și cu pasiune.
      Pupici!

      Ștergere