Ziarul

duminică, 12 august 2012

18 ani

    Pe 15 august este născut nepoțelul meu și împlinește anul acesta 18 ani. Pentru că între noi a existat întotdeauna o relație sufletească deosebită deoarece am petrecut împreună clipe frumoase din copilăria lui , între 1 și 2 ani a stat mereu alături de mine, m-am gândit să depăn câteva amintiri care nu se pot șterge chiar dacă timpul si/sau spațiul se interpun uneori.
   Mary a fost ca și copilul meu, l-am tratat cu multă dragoste și afecțiune, el s-a născut când eu aveam 18 ani, iar fiica mea se va naște când el împlinește 18 ani. Pentru că a crescut la bunici - părinții mei și pentru că eu locuiam acolo m-am atașat foarte mult de el. De fapt eu sunt una din cele 3 mame, așa ca la d-l Goe: mamița, mam mare și tanti Mița :)
   Nepoțelul meu a fost întotdeauna un copil plin de viață, drăgălaș , isteț, fizic semănăm mult, de multe ori persoanele străine credeau că eu sunt mămica lui.
  Și pentru că se apropie momentul să devin mamă mi-aduc aminte cu plăcere de amintiri ce m-au legat pentru totdeauna de el: zilele și nopțile când îl legănam, îi dădeam să pape, îl schimbam, îl plimbam, aveam grijă de el când era bolnăvior, când îl duceam la grădiniță, îl alintam. Îmi aduc aminte că la început îmi spunea Mă de la mătușica și că plăngea din pătuc să îl iau în brațe, îmi aduc aminte când învățam împreună poeziile pentru serbare, avea o memorie foarte bună, când făcea o poznă sau i se întâmpla ceva mai întâi îmi spunea mie ca să scape de pedeapsa sau mustrarea mamei lui. Și acum fiind mare are momente când se destăinuie mai ușor mie decât altor persoane.
    De fapt aceste legături sufletești rămân pentru totdeauna , sunt speciale și bucură persoanele capabile să le trăiască.
    Chiar dacă acum trăim la distanță și ne întâlnim rar dragostea ce ți-o port rămâne pntru totdeauna, nu uit în nicio zi să mă rog pentru tine. LA MULȚI ANI, dragul meu nepoțel!
    Am și câteva fotografii legate de copilăria lui.






2 comentarii: