Ziarul

sâmbătă, 23 iunie 2012

O altă despărțire

     Un alt an școlar la final, o altă despărțire. În ultimii 4 ani școlari m-am despărțit de 4 colective de elevi, nu e un lucru așa simplu să schimbi mereu școli , colegi, elevi. De data aceasta despărțirea a avut loc nu pentru a pleca în altă școală, ci pentru a traversa cel mai important examen al vieții, maternitatea.
      M-am ocupat timp de 13 ani de mai multe serii de elevi , am încercat de fiecare dată să educ copilașii in egală măsură indiferent de criterii, ba mai mult am pus tot sufletul meu în luminarea minții micuților. Acum a venit momentul să acord toată atenția mea propriului meu copil, cred că e un eveniment unic și recunosc îmi este mai greu să traversez această perioadă plină de emoție , de așteptare, decât să educ copiii de la școală.
 Au lipsit 4 elevi la serbare


 5 coronițe
        

 O scenetă amuzantă luată de pe Didactic.ro - „Pe scenă notele”







 1 mențiune
3 premii 3, 1 lipsește
 2 premii 2

 Cortina s-a lăsat, un alt final...

3 comentarii: