Ziarul

joi, 11 iulie 2013

4 ANI

    Pe 12 iulie 2009 a avut loc nunta noastra crestina, au trecut 4 ani de atunci cu necazuri și bucurii, cu impliniri si esecuri, cu urcusuri si coborasuri. Am invatat in acesti ani ce inseamna sa fii familist si am simtit , asa cum era firesc, ca si FAMILIA, existenta ei, e o lupta pe care poti sau nu sa o duci, depinde de ce vrei sa ai sau sa nu ai in viata. Pentru perseverenta mea de a avea o familie , acum 10 luni am fost binecuvântata cu cel mai frumos dar din cadrul familiei, fetita mea Mateea si astfel am devenit mamă, deci nu mai sunt doar sotie in familie, ci si mama. 
Doamne, ajuta-ma sa realizez in continuare ce mi-am propus in cadrul familiei, si 
mai presus, sa existe mereu aceasta familie, asa cum mi-o doresc, crestina! 


5 comentarii:

  1. rodul iubirii voastre este minunat, sunteti minunati toti 3 impreuna ..sa va ajute Dumnezeu sa fiti fericiti, sanatosi si o viata inainte impreuna cu bucurii sa aveti! va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu ai ceva frumos de spus, draga Carmen! Eu nu uit cat de mult au insemnat incurajarile tale in momente delicate! Iti multumesc din suflet pt tot!

      Ștergere
    2. Nu ai pentru ce draga mea! Ma bucur sa am langa mine asemenea prieteni buni! Va pupam!

      Ștergere